اخبار
 
اخبار برگزیده
 
            

                معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه همه مراکز آموزشی لازم است از ظرفیت کل اعضای علمی در راهنمایی و مشاوره دانشجویان بهره مند شوند ، اظهار داشت: کارشناسان آموزش و برنامه ریزی موظف به رعایت مقررات و رعایت سقف تعداد پایان نامه های قابل ثبت می باشند.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر فراهانی در آستانه سال تحصیلی جدید ضمن تاکید بر ضرورت رعایت قوانین افزود: مدیران گروه های آموزشی لازم است در توزیع پایان نامه ها ، معرفی تخصص اساتید و ایجاد زمینه دسترسی دانشجویان به اساتید اهتمام بیشتری داشته باشند ، قابل قبول نیست که استادی خارج از قواعد متعارف تعداد قابل توجهی پایان نامه را برای راهنمایی عهده دار شود در حالی که عضو دیگری محروم از حداقل های مسئولیت راهنمایی و مشاوره باشد.
وی افزود: در سال تحصیلی جاری مراکز آموزشی کل دانشگاه مجاز به افزودن مدرسین مدعو نسبت به سال گذشته نمی باشند و حتما باید تعداد مدرسین مدعو روند کاهشی نیز داشته باشند.
وی همچنین اذعان داشت: هیچ مرکزی مجاز به ارائه درس به عضو غیر علمی یا مدرس مدعو نخواهد بود مگر اینکه کل ساعات تدریس اعضای تمام وقت آن مرکز تکمیل شده باشد.
 
بيشتر