اخبار

1397/9/4 یکشنبه

تبریک هفته بسیج
 
 يكشنبهتبریک هفته بسیج


 





 پیام تبریک ریئس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان به مناتسبت هفته بسیج  به شرح ذیل میباشد.
بسیجی” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. " بسیجی" فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان الهی را برای ما روشن سازد.

بی تردید اساتید، كاركنان و دانشجویان بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و تفکر بسیجی را در دانشگاهها و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه بر این تفکر به پیشرفت های عظیم علمی در سطوح مختلف به دست یافته اند.

 بدينوسيله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر، جامعه دانشگاهی کشور به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور  تبریک عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نماییم .
 
بيشتر