همایش ها
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد نیکشهر

      
نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشگاه پیام نور واحد نیکشهر و کتابخانه این مرکز دانشگاهی از فعالیت های انجام شده قدر دانی و تعداد 500 جلد کتاب به کتابخانه مرکز نیکشهر هدیه کرد.
یعقوب جدگال در دیدار با رئیس و اساتید دانشگاه پیام نور واحد نیکشهر با تشکر از تلاش های ارزنده مسئولان این مرکز دانشگاهی و تبریک هفته معلم به اساتید گفت:اساتید و معلمان در پرورش دانشجویان و جوانان و شکوفا کردن استعداد های آنان جایگاه ارزشمند و والایی دارند.
در این دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان چابهار و نیکشهر با توجه به نقش کلیدی و موثر دانشگاه پیام نور در ابعاد اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی، و علمی عنوان کرد:دانشگاه پیام نور به عنوان بدنه اصلی آموزش عالی و منبع مهم تامین نیروی انسانی ماهر و متفکر نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در رشد و توسعه پایدار از جنبه های اقتصادی،اجتماعی،و فرهنگی داشته است این رشد و توسعه را در مناطق محروم به خوبی می توان مشاهده کرد.
وی بیان کرد:برای ارتقای فرهنگی و افزایش کیفیت آموزش و پژوهش باید تلاش مضاعف کرد تا این امر به یاری خداوند تحقق یابد.
جدگال نقش ارزشمند دانشگاه پیام نور واحد نیکشهر در شهرستان و منطقه از لحاظ علمی،فرهنگی ،پرورش نیروی انسانی مورد نیاز منطقه و شهرستان را یادآور و خواستار ایجاد رشته های مورد نیاز ذز زمینه های اقتصادی،صنعتی،فنی،و پتروشیمی در شهرستان و منطقه برای گسترش درامد زایی ایجاد واحد سما در شهرستان،افزایش اعضای هئیت علمی و گسترش فضای آموزشی دانشگاه شد.
محمد کریم رئیسی سرپرست دانشگاه پیام نور واحد نیکشهر هم با ارئه گزارش عملکرد در خصوص فعالیت ها و پیشرفت های صورت گرفته در زمینه های علمی و عمرانی از حضور جدگال در این مرکز آموزش عالی تقدیر و تشکر بعمل آورد.